Skip to main content

Social Media Charter

1. Wij geloven dat alles begint bij de klant.

Jij, onze klant, staat centraal bij alles wat wij doen en hoe wij communiceren, ook in de sociale media en Facebook.

2. Wij willen je 'Unstoppable' doen voelen, iedere dag opnieuw. 

"Be Unstoppable" is ons motto en dit is van toepassing ook op Facebook. In al onze communicatie, via alle media en met al onze producten en diensten willen wij je voortdurend en positief verrassen.

3. Wij zijn een merk dat je graag uitdaagt om verder te gaan

En zelf gaan wij een uitdaging van onze klanten ook nooit uit de weg, niet via Facebook, nergens. We streven ernaar om alle relevante vragen te beantwoorden.

4. Wij gaan voor openheid.

Wij kiezen altijd voor transparante communicatie en een directe aanpak. Wij geven de voorkeur aan een dialoog in een positieve sfeer en moedigen onze huidige en potentiële klanten aan hun ervaringen op een eerlijke manier uit te wisselen.

5. Wij waarderen en stimuleren de feedback van en de dialoog met onze klanten.

Onze deur staat altijd open voor jouw feedback en wij horen het graag als je commentaar hebt. Mede op basis daarvan kunnen wij onze producten en diensten beter op jouw wensen afstemmen.

6. Wij streven naar jouw klanttevredenheid.

Bij alles wat wij doen. Van het moment dat je COMPEED® ontdekt tot het moment dat je onze blarenpleisters gebruikt... en nog lang daarna!

7. Wij mikken op constante verbetering

Wij zijn ook maar mensen, maar wij proberen toch voortdurend onszelf te overtreffen bij de ontwikkeling van innovatieve producten voor jullie, al onze dierbare Facebook fans!

8. Hou het positief en verdraagzaam

Uiteraard kunnen we beledigingen van welke aard niet tolereren op onze site (sexueel, etnisch, religieus,...)

9. Hou het relevant

Om het voor iedereen prettig te houden, zullen we ook boodschappen van commerciële aard moeten weren, evenals spam of andere zaken die last veroorzaken of niet over het onderwerp gaan.

10. Respecteer de privacy en rechten van iedereen.

Als je dingen deelt, doe dat dan in eigen naam en vergewis je ervan dat je geen foto- en videomateriaal van derden of materiaal waar rechten op gelden gebruikt.
Let ook op met het communiceren van persoonsgerelateerde gegevens, zowel van jezelf als van derden.

Wil je een bericht posten?
Hier zijn een paar tips:

  • Wees oprecht. Wees gewoon jezelf op je best.
  • Veel plezier. Maak het jezelf gemakkelijk en doe of je thuis bent.–
  • Post het! Hebt je commentaar? Wil je iets vragen? Post het. Iemand anders vraagt zich misschien precies hetzelfde af.
  • Deel de wereld met elkaar. Respecteer andere meningen. Er zijn fijne en minder fijne ervaringen. Die horen allebei bij het leven.
  • En natuurlijk... blijf beleefd. Aardig zijn kan geen kwaad. Als je beleefd bent, maak je veel meer kans op een nuttig antwoord. Wat als kind lukte wanneer je jouw moeder om een koekje vroeg, dat lukt bij ons ook.